Geometryczny walentynkowy Math&Art Projekt

,,Miłość jest jak matematyka, czasem mamy kłopot z jej zrozumieniem”

Kilka dni temu odbyła się w naszej szkole dyskoteka walentynkowa, korytarze udekorowane są czerwonymi balonami, działa też poczta walentynkowa, trwa sesja fotograficzna, a my ubraliśmy się na „czerwono”. Walentynkowy zawrót głowy opanował wszystkich.

Także lekcje matematyki przepełniło serduszkowe szaleństwo. Czy ktoś twierdzi, że geometria jest nudna? My na pewno nie! Dnia 13 i 14 lutego uczniowie kl. IV – VI na lekcjach matematyki stworzyli dekorację z okazji walentynek. Korzystając z pomysłu @Inspire Math Matematyka wykonali projekt oparty na kilkudziesięciu kwadratach, każdy z sercem w środku. Uczniowie za pomocą cyrkla i linijki tworzyli własne wzory geometryczne, a jednocześnie utrwalali wiadomości o figurach geometrycznych.